loading
views

07 2007 – Employer Branding strategie

Datum       Juli 2007
Titel   In tijden van schaarste is creëren van positief bedrijfsimago essentieel
Auteur/Bron   Accountemps
Document   accountemps.pdf
     
Samenvatting   Uit onderzoek van Accountemps blijkt dat één derde van de Nederlandse bedrijven een Employer Branding strategie implementeert. Employer Branding is het creëren van een positief bedrijfsimago bij huidige en potentiële werknemers. 37% van de ondervraagde Nederlandse managers vindt dat deze strategie de grootste impact heeft op de bedrijfscultuur. Ook vinden zij, dat de verantwoordelijkheid voor deze strategie bij de Human Resources afdeling ligt. Dit zijn de opvallendste resultaten uit internationaal onderzoek van financieel uitzend- en detacheringsbureau Accountemps. Aan het onderzoek, dat heeft plaatsgevonden in maart/april 2007 onder 17 verschillende landen wereldwijd, deden ruim 5.000 Finance & Human Resources Managers mee.

 

FlexService levert software voor flexibele arbeid.

Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Klik dan hier.

Gerelateerd nieuws

  • Geen gerelateerde berichten gevonden.

Meer uit deze rubriek