loading
views

Employer Branding strategie

3 juli 2007

Uit internationaal onderzoek van financieel uitzend- en detacheringsbureau Accountemps blijkt dat één derde van de Nederlandse bedrijven een ‘Employer Branding’ strategie implementeert.

Dit houdt in het creëren van een positief bedrijfsimago bij huidige en potentiële werknemers. 37% van de ondervraagde Nederlandse managers vindt dat deze strategie de grootste impact heeft op de bedrijfscultuur. Ook vinden zij, dat de verantwoordelijkheid voor deze strategie bij de Human Resources afdeling ligt. De belangrijkste reden voor het uitvoeren van Employer Branding is om werknemers zich meer betrokken te laten voelen bij de organisatie.

Wereldwijd
Aan het onderzoek, dat heeft plaatsgevonden in maart/april 2007 onder 17 verschillende landen wereldwijd, deden ruim 5.000 Finance & Human Resources Managers mee.

Bron: Accountemps, 3 juli 2007


  

FlexService levert software voor flexibele arbeid.

 

Gerelateerd nieuws

  • Geen gerelateerde berichten gevonden.

Meer uit deze rubriek