loading
views

Employee self service in opkomst

6 juni 2007

De digitale loonstrook en employee self service is in opmars. Het digitaal aanleveren van loonstroken bespaart kosten. De uitzendbranche kan ruim 5 miljoen euro per jaar besparen door over te gaan op de digitale loonstrook. Deze besparing is gebaseerd op 250.000 flexwerkwerkers die jaarlijks 52 loonstroken per post ontvangen.

Steeds meer softleveranciers bieden de mogelijkheid om loonstroken digitaal aan te leveren. Onder digitaal aanleveren verstaan we het verzenden van een loonstrook per email en de mogelijkheid om een loonstrook digitaal op te vragen via een (beveiligde) website.

Flexservice
FlexService heeft eveneens een volledige Selfservice portal voor flexwerkers, die naast loonstroken inzien ook de mogelijkheid biedt voor het doorgeven van adreswijzigingen, opgave van beschikbaarheid, inzicht biedt in de afhandeling van sollicitaties en andere zaken.

Bron: Flexservice Solutions, 6 juni 2007
 

 

Gerelateerd nieuws

  • Geen gerelateerde berichten gevonden.

Meer uit deze rubriek